Sunday 6 May 2012

Sedihnya... dengan AZMIN ALI, INIKAH nilai pengorbanan ANDA kepada IBU anda sendiri sehingga sanggup menitiskan air mata ibu anda sendri?

> Ya Allah....tergamak AZMIN berbuat demikian. sedihnya saya mendengar rintihan seorang IBU yang bersusah PAYAH mengandungkan kita. Bila besar sanggup buat macm ini. Inikah jasa seorang ibu yang dibals oleh seorang anak yang ditantang dengan MINYAK yang penuh. Sampai hati AZMIN. tergamak buat macm tu kat ibu anda sendiri. CS rasa ANAK KUCING yang CS bela dy PUN xbuat GITU kat mak Dia Bila di besaq!! benarlah FIRMAN ALLAH..Manusia ni dicipta sebaik2 ciptaan..tetapi jika teruk, teruk lagi daripada haiwan!! inilah!! janganlah jadi DERHAKA! MENJAGA HATI ibu juga adalah JIHAD, menjaganya dan berbakti kepadany juga JIHAD, menghormatiny juga JIHAD!!.. walaupun ini soal peribadinya. tetapi kita! kita umat ISLAM patut tergur dan saling mengingati! itulah tugas kita di bumi Allah ini. AZMIN sanggup mengaku ANWAR IBRAHIM darah dangingny!! dan xmengangku adik beradiknya sebagai saudara kandung... sanggupnya AZMIN berbuat demikian!.. Ya Allah... janganlah kau beri ujian yang kami xmampu menangungny. kau berilah ujian2 yang mampu kami tanggung, dan kau berilah kami kekuatan tuk hadapiny!..kau berilah cahaya PETUNJUK DAN TAUFIK kepada kami semua dalam menjalini kehidupan seharian, agar kami semua dalam keredaanmu sentiasa ya Allah. dengarlah doa kami Ya Allah... amin. Ya Allah.

No comments:

Post a Comment

Hampa komen la apa pun. jangan sampai komen tuh terkeluar akidah dek kata-kata ampa sudah. komen membina lagi bagus. tak salah nak suarakan pendapat masing-masingkan.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...