Monday 7 May 2012

KELUAQ DAP


KENALKAH ANDA SIAPA GERANGAN ORANG INI?


> Anda mesti tertanya2 siapakah insane di atas bukan? Beliau adalah seorang INSAN yang berhati mulia dan sanggat sayangkan islam. Beliau adalah MOHAMED RAZALI BIN ABD RAHMAN. Beliau adalah bekas Setiausaha DAP dan Timbalan Ketea Pemuda DAP.

Beliau keluar DAP, atas kesedaran beliau diatas perjuangan PARTI DAP yang mempunyai niat jahat Kepada UGAMA kita iaitu ISLAM.

Ini dapat dibuktikan,beliau pernah tinggal di gereja selama 2 minggu,dan pada ketika itu Paderi Marine, warga USA telah berada di Malaysia selama 5 tahun untuk mengkristiankan orang Islam di Malaysia. Setiap minggu sekurang-kurangnya 2 orang Melayu telah dimurtadkan.

Diatas kesedarannya sendiri mendapati bahawa DAP paling benci kepada bangsa Melayu beragama Islam dan Raja2 Melayu.
DAP juga berniat jahat untuk menukar perlembagaan Islam kepada Perlembagaan Kristian.

Seorang pemimpin kanan DAP pernah didalam ucapannya mengatakan:

"we must make sure christian become official religion in Malaysia and we make sure that the next prime minister is christian."

Lantas daripada peristiwa itu Razali ke Balai Polis untuk membuat laporan polis tentang isu ini. Dalam masa yang sama Mat Sabu mengarahkannya supaya menarik balik laporan yang dibuatnya itu.

Guang Eng pernah menawarkan kepadanya kemewahan Dunia iaitu:

“Guan Eng menawarkan RM 1Juta dan bercuti di Melbourne dan minta dia menarik balik laporan polis. Paderi di tempat kerja isterinya juga membuat tawaran yang lumayan untuk menarik balik laporan polis.”


DIBAWA INI ADALAH RANCANGAN BESAR DAP, YANG TELAH DIBERITAHU OLEH  MOHAMED RAZALI BIN ABD RAHMAN:

SUMBER DARI SEBUAH BLOG MESRA KERAJAAN............
Tolong sebarkan jihad kita ini kpd semua umat Islam tanahair akan perancangan kafir DAP yg cukup membimbangkan kita dalam PRU13 ini. Ini dikatakan sendiri oleh seorang BEKAS setiausaha sulit Timbalan Ketua DAP Pulau Pinang, En. Mohd Razali bin Abd Rahman "Perancangan Kotor DAP Jika Menawan Putrajaya"

1. Malaysia akan bertukar menjadi negara republik.
2. Agama Rasmi Kristian.
3. YDPA/ YDPN perlu dilantik darI kalangan bukan Melayu.
4. Sistem Raja Berpelembagaan akan dihapuskan. 
5. Laungan azan tidak dibenarkan waktu Subuh ( Di Penang sekarang ada arahan diminta perlahankan) coz azan menganggu Cina nak tido dipagi hari.
6. Pertandingan Tilawah Quran juga akan dihapuskan. Coz membazirkan duit rakyat dan negara Arab pun x buat pertandingan sebegini.
7. Badan NGO berteraskan perjuangan orang Melayu akan dibubarkan (Pekida/Perkasa).
8. Perkahwinan campuran akan digalakkan.
9. Anak yg baru lahir x semestinya agama Islam sehinggalah anak itu 18 tahun baru dia pilih agama mereka secara mutlak.
10. Subjek Inggeris akan dijadikan bahasa rasmi. Bahasa kedua rasmi adalah Mandarin.
11. Mata pelajaran agama Islam akan dimansuhkan di sekolah. Nak belajor hanya di masjid/surau. Sekiranya orang Melayu nak juga diajar di sekolah subjek Kristian, Hindu,Buddha juga kena diajarkan di sekolah.
12. Chin Peng akan dibenarkan balik semula ke Malaysia dan diberi gelaran TUN. Nga Dan Ngeh adalah anak saudara Chin Peng.
13. MARA Akan dibubarkan coz jabatan RASIS hanya untuk org Melayu semata-mata.
14. Syarikat GLC akan diterajui oleh org bukan Melayu. Org Melayu tak bijak berniaga hanya orang Cina yang terbaik dalam ekonomi.
15. Lagu negaraku akan diubah suaikan. Di PRN Sarawak lalu ada dinyanyikan lagu negaraku & bendera baru Malaysia juga sudah ada hanya tunggu menang sahaja ke Putrajaya dan tubuhkan negara republik.
16. Rejimen Askar Melayu Diraja akan dibubarkan kerana dominasi untuk orang Melayu sahaja.
17. Ketua Panglima Angkatan Tentera & Ketua Polis Negara akan dilantik dari kalangan orang Cina.
18. Kakitangan kerajaan dari kalangan Melayu akan dikurangan terutamanya kementerian pelajaran coz nak bawa masuk lebih ramai orang Cina & India.
19. 3 agensi Akan ditutup BTN, KEMAS Dan MKN.
 20. Good Friday Dan Easter Day akan jadi cuti wajib Malaysia untuk memuliakan hari besar Kristian.
 21. Kedutaan Israel akan diwujudkan di Malaysia.
22. DAP dapat 300 jutaUSD diberikan oleh yahudi & duit diparking di bank Singapura sementara waktu standby utk PRU 13 nie.
23. Base Tentera Israel akan diwujudkan di Port Dickson.
24. Majlis agama Islam akan dibubarkan. Wujudkan Suruhanjaya IFC.
25. Wang zakat akan diguna sama oleh orang bukan Islam.
26. Mahkamah Syariah dibubarkan.
27. DEB akan dimansuhkan.
28. Parti yg berteraskan agama akan dibubarkan (PAS).
29. Ketua Paderi Kristian akan dilantik sbg Menteri seperti Dato' Jamil Khir.

FIKIRLAH, ini bukan soal POLITIK atau pun wang ringgit! tetapi, ini adalah SOAL UGAMA kita, Umat Islam! Janganlah pulak selepas daripada PENDEDAHAN ini, ada segenlintir yang MENGATAKAN ini SEMUA UMNO/BN yang BUAT!!! semua Rancangan JAHAT UMNO/BN. Fikirlah dengan waras dan matang. Takkan semua dalam dunia ini salah UMNO/BN kot? Jahat sungguh KAT maTA ampa SUMA kat UMNO/BN nohh.. Nanti JADI kat batang hidung hampa sendiri baqu ampa taw, baqu ampa sedaq!!

10 comments:

  1. KAMI DI SABAH TELAH MENDENGAR APA YANG DIKATAKAN OLEH BELIAU.MEMANG BENAR..INSAFLAH MARI KITA SAMA-SAMA MENYELAMATKAN BUMI MALAYSIA INI...UNDILAH BARISAN NASIONAL...

    ReplyDelete
  2. memang benar..saya juga DAP tetapi telah keluar bersama keluarga..selamat tinggal dap

    ReplyDelete
  3. JIKA BERITA DI ATAS BENAR, JANGANLAH KESILAPAN DIRI SENDIRI ITU TERUS DIJADIKAN ALASAN UNTUK TERUS MENCERCA DAN MEMFITNAH SESAMA ISLAM DENGAN MENGAITKAN KEPIMPINAN PAS PULA. LU PUNYA SILAP LU TANGGUNGLAH. PASAL APA LU PILIH DAP, BILA KELUAR, LU TABUR FITNAH KATA PAS ITU DAN INI. LU SUDAH BANYAK KUMPUL PAHALA KE BILA SUDAH KELUAR DAP, YANG MEMBOLEHKAN LU PULA FITNAH ORANG LAIN. LU TAHU TAK! MEMFITNAH ITU LEBIH BURUK DARI MEMBUNUH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu bkn fitnah..baca betol2.Tu rancangan DAP utk mmusanahkn Islam dgn menggunakn PAS sbagai lembu...Aduhaiii..tk paham2

      Delete
    2. Kepada Anonymous 29 March 2013:

      Saya rasa anda perlu baca "Protocol of Zion". Baru anda faham matlamat sebenar musuh Islam untuk hancurkan Malaysia yang berpegang pada Islam sebagai agama rasmi. Saat ini kita semua perlu sedar, perang keagaamaan pada hari ini bukan seperti 1000 tahun yang lalu di mana Perang Salib di antara Kristian dan Islam, tapi mereka menukar strategi yang lebih halus, menggunakan pendekatan psikologi untuk memerangi Islam.

      Delete
    3. Sy sebagai seorang rakyat Malaysia yang beragama islam dan berbangsa Melayu memberi sokongan padu pada parti pas, sy bersyukur kerana pas dan dap telah bercerai dan harapan sy agar pas juga akan keluar dari pkr. Sy juga menyeru semua rakyat Malaysia seperti sy, marilah kita sama2 bersatu memberi sokongan penuh pada pas, insyaallah jika kita bersatu kita boleh tendang terus parti dap dan pkr yg didalangi mossad / Israel..
      HIDUP ISLAM!!
      HIDUP ISLAM!!
      HIDUP ISLAM!!

      JOM JIHAD MENENTANG MUSUH ALLAH!!
      ALLAH SENTIASA BERSAMA KITA..
      BERTINDAK SEKARANG JANGAN BAGI SI KAFIR DAP DAPAT MENAWAN PUTRAJAYA,
      JIHAD FISABILLILAH.
      ALLAHUAKBAR..
      ALLAHUAKBAR..
      ALLAHUAKBAR..

      Delete
  4. Sedarlah wahai org islam.dap memang nak memecah belahkan org islam. Perlaksanaan dibuat secara perlahan dan halus. Inilah agenda dap sekiranya memenangi pru 13. Buka hati dan minda, pertimbang dgn sedlm2nya. Tunaikan solat hajat mohon diberi petunjuk.Pilih pemimpin yg boleh menjaga semua kaum dan agama. TolAk pemimpin rasis, gila kuasa, mempergunakan agama dan mengelirukan rakyat. SEDARLAHHH...

    ReplyDelete
  5. 1 Msia - Sokong Najib - Undi BN -Tolak pembangkang. Demi selamatkan Agama suci Islam.

    ReplyDelete
  6. Takut pulak bila bace semua2 rancangan DAP ni..Lagi2 bila memikirkan tentang rakan2 kita yg masih lagi terpedaya dengan DAP ni..Pernah saya kongsikan antara rancangan jahat DAP ni di wall FB..Tapi saya dituduh menfitnah pula oleh rakan2 saya sendiri yg taksub dengan parti pembangkang..Malas nak berbalah saya delete terus post saya tu..Diorg ni yg taksub dengan parti pembangkang memang ada saja modal nak bidas balik..apa saja yg kita beritahu bukan nk difikir sebaiknya..Niat saya hanya nk beri kesedaran sebelum segalanya terlambat..Tapi ditolak mentah2 oleh mereka penyokong pakatan rakyat ni..Semoga Allah beri hidayah kepada mereka yg masih belum sedar dengan rancangan jahat DAP ni.. Mungkin Allah nk selamatkan Malaysia sbb tu beliau (mohamed razali) dibukakan mata dengan rancangan2 DAP ni..

    ReplyDelete
  7. Untuk membaca pengakuan penuh Saudara Razali Rahman kita, tuan-tuan dan puan-puan boleh baca daripada pautan yang akan saya beri di bawah :->

    Bahagian Pertama :->
    http://www.anwaraidc.com/?p=33710


    Bahagian Kedua :->

    http://www.anwaraidc.com/?p=33738

    ReplyDelete

Hampa komen la apa pun. jangan sampai komen tuh terkeluar akidah dek kata-kata ampa sudah. komen membina lagi bagus. tak salah nak suarakan pendapat masing-masingkan.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...