Saturday 5 May 2012

ADAKAH INI YANG DIKATAKAN PERJUANGAN DALAM MENEGAKKAN ISLAM??


Presiden PAS


Cuba lihat gambar dibawah ini yang dimaksudkan oleh mereka......


UNIT AMAL PAS

dan lagi..


dan lagii......



dan lagiiii....

              DISOKONG OLEH TGNZ        


dan lagiiii....

ibarat seperti yahudi yang datang ke MALAYSIA!!!

dan laggiii.....


dan laggggiiiii...


dan lagggiiiiiiiiiiii.........


dan laggiiiii..........

sungguh menyedihkann


dan laggiiii....


>apa yang mereka maksudkan itu adlah  INSAN YANG DURJANA INI YANG MENYOKONG KES MURTAD Lina JoY DAN menyongkong LGBT dan IFC ditubuhkan di MALAYSIA!!!

  
wahai...pejuang2 ISLAM kita berada dipihak yang benar!!! janganlah anda takut untuk suarakan SUARA anda!! jangan TAKUT HILANG PANGKAT DAN HARTA!! itu hanyalah sementara!! kejarlah akhirat!! jangan ANDA MENJADI MUNAFIK dan SANGGUP gadai AGAMAA hanya DEMI POLITIK anda!!... TEGAS DAN BANGKITLAH dengan menegakkan ISLAM DENGAN SEBENAR2NYA!!!.. usah kuathir dan risau akan PANGKAT DAN HARTA ANDA!!! kerana itu semua hanylaahh HIASAN DUNIA!! ianya takkan KEKAL!! tetapi amalan KITA yang KEKAL bersama kita nanti!!! JANGANLAH ADA ANTARA KITA NANTI TERMASUK DALAM GOLONGAN YANG MUNAFIK DAN DITEMPATKAN DI NERAKA JAHANAM YANG PALIINGG BAWAH!!! SEDARLAH AKAN PERJUANGANMU DAN BANGKITLAH!! WAHAI "PAS"!! ALLAH BERSAMA ORANG2 YANG BENAR!!!!

No comments:

Post a Comment

Hampa komen la apa pun. jangan sampai komen tuh terkeluar akidah dek kata-kata ampa sudah. komen membina lagi bagus. tak salah nak suarakan pendapat masing-masingkan.

Terima Kasih Kerana Sudi Membaca...